بایدن نسبت به مداخله در انتخابات 2020 ابراز نگرانی کرد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، ایسنا نوشت: جو بایدن با هشدار نسبت به مداخله بالقوه در انتخابات نوامبر تاکید نمود: ترامپ برای پیروزی در انتخابات به وسیله ابزارهای غیرقانونی کوشش می نماید.

بایدن نسبت به مداخله در انتخابات 2020 ابراز نگرانی کرد

جو بایدن، معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر در گفت وگو با برنامه دیلی شو ترور نوآ تاکید نمود: این رئیس جمهور میخواهد این انتخابات را با ابزارهای غیر قانونی ببرد.

او با بیان اینکه باید اطمینان یافت که فرایند رای گیری منصفانه است، گفت: این عظیمترین نگرانی من است. تنها نگرانی عظیم من.

از بایدن همچنین پرسیده شد که آیا فکر نموده است که اگر او در انتخابات پیروز گردد اما ترامپ کاخ سفید را ترک نکند، چه می گردد؟ بایدن هم به سرعت پاسخ داد: بله فکر نموده ام.

به نظر می رسد این مصاحبه در این قسمت ویرایش شده باشد اما بایدن صحبت هایش را با بیان اینکه تعداد زیادی از نظامیان سابق به تازگی از واکنش ترامپ به اعتراضات انتقاد نموده اند، دنبال می نماید. بایدن گفت: من به شما قول می دهم، کاملا قانع شده ام که آن ها او را به بیرون از کاخ سفید اسکورت خواهند کرد.

این اظهارات بایدن که شدیدترین انتقاد او از ترامپ محسوب می گردد، همچنین بیانگر نگرانی دموکرات ها درباره مداخله بالقوه در انتخابات سوم نوامبر است.

دو ماه پیش بایدن نسبت به اقدام احتمالی ترامپ برای تاخیر در برگزاری انتخابات هشدار داده بود؛ در حالی که ترامپ نه قدرت انجام این کار را دارد و نه درباره چنین اقدامی حرفی به میان آورده است.

معاون سابق اوباما چهارشنبه شب گفت: او فردی است که می گوید رای گیری ایمیلی مستعد تقلب و کلاهبرداری است. در همین حال، او در دفتر کارش می نشیند و به وسیله ایمیل برای رای درون حزبی اقدام می نماید.

جو بایدن همچنین در این مصاحبه به اعتراضات گسترده در سراسر این کشور و پیشنهاداتش برای اصلاح ساختار پلیس اشاره نمود. او گفت: باور ندارم که بودجه پلیس باید کم گردد، اما معتقدم که باید شرایطی برای آن ها مشخص گردد تا اقدامی برای اصلاحات چشمگیر صورت بگیرد.

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ما از هر دروغی که او بگوید، انتقاد می کنیم. ما انتقاد می کنیم و این موضوع را روشن می کنیم که او شخص مناسب و خوبی نیست. حملات اما به من سخت تر است چون من شخص شناخته شده ای هستم. مردم مرا می شناسند، خوبی ها و بدی هایم را. من هم ضعف هایی دارم. من گاف های سیاسی داشته ام اما گاف هایی که در آن ها حقیقت را گفته ام.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "بایدن نسبت به مداخله در انتخابات 2020 ابراز نگرانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن نسبت به مداخله در انتخابات 2020 ابراز نگرانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید