اطلاعات غربالگری 230 هزار نفر درباره کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اطلاعات 55 هزار و 686 خانوار معادل حدود 230 هزار نفر در سامانه غربالگری کرونا ثبت شده است.

اطلاعات غربالگری 230 هزار نفر درباره کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است

محمد دهقانی فیروزآبادی، شنبه شب 24 اسفند در جمع وبلاگ مقاله های تخصصی اظهار کرد: از بعدازظهر روز گذشته کیت های جدید به دست ما رسید که پس از دو تا سه روز تاخیر در کار، همکاران توانستند حدود 20 تست را تا انتها شب مورد آنالیز قرار دهند.

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، وی اضافه نمود: از این تعداد، 16 مورد منفی و چهار مورد مثبت جدید کشف شد که یک مورد در بیرجند، دو مورد در فردوس و یک مورد در بشرویه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: از 267 مورد آنالیز شده تا به امروز 185 مورد منفی و 82 مورد مثبت ثبت شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بیرجند است.

وی اظهار کرد: تا به امروز 46 بیمار کرونایی ترخیص شدند و 30 مورد بستری هستند و یک فوتی نیز به تعداد فوتی ها اضافه نموده شده است.

وی با اشاره به فوت 7 نفر بر اثر کرونا در استان که 5 مورد مربوط به بیرجند و دو مورد مربوط به طبس است، توضیح داد: بیشترین ابتلاها با منشا ابتلای خانوادگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: اکنون انتقال های داخلی در حال وقوع است و نتایج آنالیز های بیشتر به مردم ارائه خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: اگر آثار تخریبی این بیماری بر ریه زیاد باشد، عوارضی را برجای می گذارد.

وی با اشاره به آخرین آمار غربالگری، اضافه نمود: اطلاعات 55 هزار و 686 خانوار معادل حدود 230 هزار نفر در این سامانه ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: موارد مشکوک پس از آنالیز در سامانه برای ویزیت های تخصصی ارجاع داده می شوند.

دهقانی فیروزآبادی بر رعایت موارد بهداشتی، عدم خروج از منزل و عدم انجام سفر تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اطلاعات غربالگری 230 هزار نفر درباره کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات غربالگری 230 هزار نفر درباره کرونا در خراسان جنوبی ثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید