استان فارس؛ مقصد تازه گردشگران اسلوونی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، شرکت های فعال گردشگری کشور اسلوونی در سفر خود به شیراز با جاذبه ها و زیر ساخت های گردشگری استان فارس آشنا شدند.

استان فارس؛ مقصد تازه گردشگران اسلوونی

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان فارس، سه شنبه 7 آذر، تور آشناسازی برای تعدادی از شرکت ها فعال جهانگردی کشور اسلوونی، به همت شرکت خدمات مسافرتی فارس یکتا سیر، هواپیمایی ترکیش و همکاری اداره کل میراث فرهنگی فارس در هتل ستارگان شیراز برگزار گردید.

در این نشست سید مؤید محسن نژاد معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان فارس، توضیحاتی پیرامون شرایط جهانگردی ایران و استان فارس ارائه داد.

او در ابتدای این جلسه ضمن تأکید بر امنیت کشور به عنوان رکن اساسی جهانگردی، به حمایت همه جانبه دولت از بخش خصوصی و استقبال از حضور جهانگردان اسلوونیایی در کشور اشاره نمود.

محسن نژاد اضافه نمود:

فرهنگ جهانگرد پذیری مردم ایران در کنار شرایط اقلیمی متفاوت، تاریخ و تمدن غنی، آثار جهانی و تنوع اقوام؛ شاخص های اصلی انتخاب ایران به عنوان هدف جهانگردی در جهان است.

او ادامه داد:

استان فارس با توجه به ظرفیت های متعدد جهانگردی در حوزه های مختلف، تا به امروز جزو یکی از مقاصد برتر جهانگردان داخلی و خارجی مورد توجه بوده است.

محسن نژاد با بیان برگزاری رویدادهای مختلف جهانگردی در استان و دعوت از نمایندگان این شرکت ها برای حضور در نمایشگاه بین المللی جهانگردی پارس تشریح کرد:

این نمایشگاه در تاریخ 19 لغایت 22 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های شیراز با حضور مقامات و مسئولان کشور و استانی، سفرا و کارداران فرهنگی کشورهای خارجی، ایرلاین های داخلی و خارجی، منطقه ها آزاد، هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، اتحادیه صنایع دستی و فعالان بخش خصوصی جهانگردی برگزار می گردد.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان فارس خاطر نشان کرد:

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، جشنواره پیوند اقوام ایران نیز با هدف نمایش پوشش های اقوام ایرانی در ادوار مختلف تاریخی، اجرای موسیقی های سنتی، مراسم آئینی اقوام و برگزاری کارگاه های صنایع دستی اجرا خواهد شد.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "استان فارس؛ مقصد تازه گردشگران اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان فارس؛ مقصد تازه گردشگران اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید